Dunia Islamku SELAMAnya: wahai lelaki. . .jangan
SEKIRANYA, AKU sedang MENASIHATI KAMU, BUKANLAH, bererti AKU lah yang TERBAIK dalam kalangan KAMU, BUKAN juga, yang PALING SOLEHAH dalam KALANGAN KAMU, KERANA, AKU juga PERNAH MELAMPAUI BATAS untuk DIRI SENDIRI. :)

Wednesday 28 September 2011

wahai lelaki. . .jangan

wahai lelaki jangan d pandang diriku dengan pandangan nafsu....hingga nafsumu bergelora bila melihat ku,,,,wahai lelaki jangan ucap kata2 cinta pada diriku,,,kerana cinta itu bukan milikku,,,wahai lelaki jangan pandang diriku kerana pakaianku,,,kerana ianya bukan kayu pengukur bagi iman dan taqwaku,,,wahai lelaki jangan memaksa dan mengongkong daku,,kerana aku dah nobatkan diriku untuk menjadi daei d jalan Allah dan RasulNya,,,dan pesan dariku ,,janganlah menyayangiku melebihi batas sebagai seorang muslim dan mukmin,,kerana aku tak mahu kehadiranku memberi seribu harapan kepadamu,,,hingga kamu meninggalkan daku apabila kecewa denganku kerana harapanmu punah keranaku,,,melainkan belajar ler untuk mengasihiku sebagai saudara seukhwah seislammu,,, sehingga apa pun terjadi aku dan dirimu tetap berada di jalan dakwah ini hingga nafas kita dikembalikan kepada Allah Rabbul Izzati,,,aamien ya Rabb!!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment