Dunia Islamku SELAMAnya: saya tak tahu bila saya akan pergi !
SEKIRANYA, AKU sedang MENASIHATI KAMU, BUKANLAH, bererti AKU lah yang TERBAIK dalam kalangan KAMU, BUKAN juga, yang PALING SOLEHAH dalam KALANGAN KAMU, KERANA, AKU juga PERNAH MELAMPAUI BATAS untuk DIRI SENDIRI. :)

Saturday 12 November 2011

saya tak tahu bila saya akan pergi !

Saya tak tahu bila saya akan “pergi”,
Tapi izinkan saya beritahu saya sayang kalian semua,
Sama ada yang saya kenal rapat, kenal kurang rapat, atau tidak kenal pun..
Saya buang segala benci saya pada kalian, jika ada..
Saya halalkan segala hutang kalian pada saya, jika ada..
Saya maafkan semua kesalahan kalian, jika ada..
Dan harapan saya MAAFKANLAH SAYA,
Sesungguhnya saya hambaNya yang alpa..
Biarlah kalau saya pergi, saya pergi dalam keadaan tenang
Tanpa sekelumit pun rasa kurang senang pada sesiapa..
Saya maafkan, saya lepaskan, saya tinggalkan..
Demi kasih sayang saya pada kalian...

AnDAi HaRi EsOk SaYa TiaDa DaN GaGaL MeNgUcApKaN SELAMAT TINGGAL,
InGaT BaHaWa SaYa tak pErNaH LuPa UnTuK UcApKaN TERIMA KASIH
KeRaNa SaYa BeRpEluAnG MeNgeNaLi SeSeoOrAnG..
SePeRTi DiRiMu..

BeKaLkAn SaYa dengan doa kalian...
Kirimkanlah saya cerita cinta kasih dan sayang kalian melalui sujud padaNya…
SEKIRANYA SAYA TAK BANGUN ESOK PAGI
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment