Dunia Islamku SELAMAnya: hilang
SEKIRANYA, AKU sedang MENASIHATI KAMU, BUKANLAH, bererti AKU lah yang TERBAIK dalam kalangan KAMU, BUKAN juga, yang PALING SOLEHAH dalam KALANGAN KAMU, KERANA, AKU juga PERNAH MELAMPAUI BATAS untuk DIRI SENDIRI. :)

Saturday 29 October 2011

hilang

aku hilang arah bilamana yang ku pegang tiada lagi di genggaman,
aku hilang keyakinan tatkala harapan yang ku simpan tidak kesampaian,
aku menggalas tekanan bila insan yang ku sayang kini menghilang,
aku putus asa dan berjiwa parah dengan kehilangan demi kehilangan,
wahai diri yang sedang meratap kesedihan,
lupakah kalian dengan Allah pencipta alam?
yang menciptakan kita dan segala macam keindahan..
sesungguhnya, segala apa yang kita miliki dan impikan,
adalah milikNya!
bila-bila masa tika Dia mahu meminta kembali segala pemberian,
apakah masih tegar kita untuk tidak melepaskan?
namun Allah yang adil tidak sesekali bersikap kejam,
redha kita atas kehilangan akan menjadi mahar untuk Dia menganugerahkan sesuatu ganjaran yang lebih penting dan lebih kita perlukan..
yakini Dia! ♥♥♥
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment